理念経営
          Our Concept
          当社は独自の理念経営という名の価値基
          準に基づいた活動を展開し続けています。
          理念経営とは、従来型の単なる 利潤や売上高、
          規模の拡大等を価値基準といた経営でなく、
          “新しい価値の創造”を最高の理念的価値
          とするものです。           
          そして、その三つの個別項目が、
          “発明発見感動”なのです。
          しかして、当社の活動における最終の着
          地点は“感動の最大化”となります。
          このささやかな事業を通じて、日々二種類
          のイノベーション(異質なものの融合+体系的廃棄)
          を組織として体現し続けることで、従来の
          常識にとらわれない独自の価値基準を貫
          いてまいります。
          それが当社のアイデンティティなのです。
          We have been developing activities based on
          Standard of value in the name of “Concept-Management”
          Which is fully independent.
          “Concept-Management”is Never be brick-and-mortar and
          mere seeking for” profit”.”sales-amount”nor”scale expansion”
          Thia is something we regard“New Value Creation”
          as the best conccptual value.
          Then,those each3items are;
          “invention“”discovery”and”inspiration≒heart touch”.
          Thus our landing site of activitiesmust be
          “Maximization of inspiration”.
          We always persist our own standard of value
          Without biased traditional commonsence.
          And we continue to body forth 2kinds of innovation
          (Integration of non-conforming elements by
          J.ASchumpeter+Systematical Dispasal by P.F Drucker)
          Through our pursuit.
          That is our identity.
          The           それは
          Only           ただ
          Highest        最高の
          Keen           熱意をもって
          Emotional   感動を起こす
          Mission        ミッションを
          Identity         独自性とする
      
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